ІВАН ОГІЄНКО

Науково-дослідний центр огієнкознавства

Іван Огієнко про Україну 

 

 

Я взяв своє серце малими руками
Й віддано поклав Україні до ніг,
І юна любов розцвілася між нами,
І став я орати твердий переліг.
Й нікому вже більше не дав я любові,
Бо другого серця кохати не маю,
І вірним зостанусь, аж дошки соснові
Єдину любов мою спинять без краю.

               

 

 

 

 

           

              Малюнок Олесі Вакуленко.

 

 

 

[Стаття повністю]
 
Posted by Вікторія Атаманчук Wednesday, August 24, 2016 8:01:00 AM

Копусь О. А. Роль Івана Огієнка в розвитку української лінгводидактики 

Твори І. Огієнка настільки глибокі й пророчі, що й нині не втрачають своєї актуальності. Їхній зміст перегукується з нашими злободенними проблеми: «поки живе мова – житиме й народ, як національність. Не стане мови – не стане й національності: вона геть розпорошиться поміж дужчим народом».

[Стаття повністю]
 
Posted by Вікторія Атаманчук Thursday, August 18, 2016 10:07:00 AM

Уляна Яремійчук. Небилиця про Іванка 

Багато води з того часу витекло, не один цар Горох у тих землях свої закони вершив. Тай і я не збагну, вигадка оце, чи дійсність. 

У мальовничому містечку Брусилові, що на Житомирщині, жили собі чоловік та жінка. Та вже такі були селяни Іван та Євфросинія бідні, що ледь не з павутини сорочку собі шили. На одне тільки сім’я багатіла: діточок, мов у рясному квітнику, було вже п’ятеро на ту годину.

Чутки по Брусилові ширилися швидко. Отак перешіптувалися односельці про Івана та Євфросинію:

– То що там наша Фрося? При надії?

– Огій (себто подив виявляли)! Є! Вже шостого бузько принесе.

– Ну то хай Бог допомагає!

Від того «Огій! Є!» і почали сім’ю Огієнками називати.

Добра була сім’я, працьовита і між людьми шанована.

 

[Стаття повністю]
 
Posted by Вікторія Атаманчук Sunday, August 07, 2016 10:07:00 AM

Франчук Т.Й. Потенціал досвіду створення Кам'янець-Подільського університету у контексті сучасних тенденцій автономізації вишів 

Реформації в освітній сфері такого рівня як прийняття нового закону «Про вищу освіту», що передбачає запровадження стандартів, пов’язаних з принципово іншою освітньою парадигмою (формулою реалізації діяльності, взаємовідносин її суб’єктів), є надзвичайно складними і найбільші ризики стосуються його імплементації: визначення базових механізмів реалізації, логіки перехідного періоду, мобілізації широкого загалу освітян, забезпечення інформаційно-методичного супроводу реформаторських процесів та конкретних практичних дій.

[Стаття повністю]
 
Posted by Вікторія Атаманчук Thursday, August 04, 2016 9:20:00 AM